Morar Pază și Protecție oferă soluții de securitate de înaltă calitate. Sistemele noastre de avertizare antiefracție și antiincendiu, sistemele de supraveghere video și control acces (cu sau fără pontaj automat) au la bază o tehnologie de top și o echipă de profesioniști, specializață în domeniu, care au ca scop principal satisfacerea nevoilor clienților.

Prin echipa tehnica compusă din specialiști în electronică, automatizări Morar Pază și Protecție realizează instalări, mentenanță și service pentru sisteme de alarmă, supraveghere și control acces.

Urmărim să ne dezvoltăm și să acoperim într-o măsură cât mai mare cererile clienților noștri.

Exploatarea sistemului de detectare şi alarmare a efracţiei se va face în conformitate cu instrucţiunile prevăzute în cartea tehnică a produsului.

În conformitate cu prevederile art. 9, alin. (1) din Anexa 7 la HG nr. 301/2012, cu modificările şi completările ulterioare, personalul beneficiarului va fi instruit de către specialişti din cadrul firmei instalatoare, privind utilizarea sistemului, aspect materializat prin încheierea unui document.

Periodic se va controla starea elementelor de detectie, a surselor de alimentare, acumulatorilor, elementelor de alarmare ( sirene ) si a comunicatorilor care transmit semnalul de alarma la distanta.

Se recomandă verificarea sistemului de detecţie a efracţiei si TVCI conform procedurilor specifice.

Lucrările de întreţinere şi reparaţii se vor executa numai cu personal calificat, având echipamente de protecţie adecvat, cu instalaţia scoasă de sub tensiune, respectându-se legile şi normativele în vigoare.

Apariţia oricărui eveniment trebuie consemnată în Jurnalul de Service al sistemului de alarmare împotriva efracţiei, întocmit conform modelului de la Anexa nr. 2l) din H.G. nr. 301/2012, cu modificările şi completările ulterioare

In cadrul mentenantei se vor efectua urmatoarele operatiuni:

– se va asigura un contact dedicat personalului autorizat unde se poate semnala orice problema/defectiune si se va raspunde in timp util la orice incident;

– sa execute lucrarile in conditii de siguranta astfel incat sa se evite producerea de accidente de munca; -se va completa orice operatiune/interventie efectuata in Jurnalul de service.

 – se vor curata camerele de supraveghere cu solutii special destinate

 – se va masura tensiunea acumulatoriilor,  si a surselor de alimentare.

 – se vor curta si  masura barierele IR.

 – se va verifica integritatea sistemelor (legaturi/urme de socuri mecanice sau lichide).

– se vor verifica inregistrarile sistemului video.

– se va asigura, diagnoza defectelor, inclusiv costurile de personal,

repararea tuturor componentelor defecte sau furnizarea unor noi componente, inlocuirea partilor defecte, testarea pentru a asigura functionarea corecta si

repunerea in functiune..

Pe durata si la terminarea lucrarilor, se asigura curatenia, colectarea si transportul deseurilor rezultate din activitatea proprie.